İdari İşler Birimi
  • Başkanlık personelinin gerekli kişisel ve özlük bilgilerinin derlenmesi, her türlü izin, istirahat, geçici görev ve benzeri konulardaki kayıtları tutmak,
  • Daire Başkanlığımız brifing raporu,faaliyet raporu, iç kontrol standartlarının hazırlanması ve diğer istatistik, analiz, raporlamalara ilişkin çalışmaların yürütülmesi işlerini takip ve koordinasyonunu sağlamak,
  • UBYS Elektronik Belge Yönetim sistemi aracılığı ile Daire Başkanlığımızın evrak işlemlerini yürütmek ve yazışmalar yapmak,
  • Başkanlığımız bütçesinin hazırlanması işlemlerini yürütmek,
  • İş süreçleri geliştirme çalışmalarına destek olmak,
  • Şube müdürlükleri tarafından hazırlanan teknik şartnamelerin satın alma süreçlerini yürütmek,
  • Depo ve stok durumlarını takip etmek,
  • BİDB bünyesinde bulunan üniversite bilişim deposunun ve BİDB çalışma odalarının tertibini ve düzenini sağlamak,
  • Başkanlığımız birimlerinin ödenek işlemlerini (talep-takip) yapmak,
  • Kısmi zamanlı öğrenci ve stajyer çalıştırılması ile ilgili işlemleri yürütmek,
  • Eğitimleri planlamak ve icra etmek,
  • 5018 sayılı Kanun ve ilgili yönetmelik uyarınca Daire Başkanlığımız taşınır işlemlerini (Devir, giriş-çıkış, zimmet, yıl sonu işlemlerini vb.) gerçekleştirmek,
  • Daire Başkanlığımızca ihtiyaç duyulan mal ve hizmet alımlarına yönelik, kamu satın alım mevzuatı kapsamında belirtilen işlemleri yapmak,
  • Kalite yönetim sistemi kapsamında proje dokümantasyonlarını yapmak,
  • 6245 sayılı Harcırah Kanununa göre verilecek olan yolluklara ait işlemleri yapmak (avanslar dahil),
  • Daire Başkanlığının randevu, ziyaret, toplantı, günlük program, ulaşım ve muhabere işlerine ilişkin işlemleri yürütmek,
  • Daire Başkanı tarafından verilen diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.