Hızlı Menü
- Kurumsal Bilgiler
- Kalite Güvence Politikası
- Stratejik Eylem Planı
- İç Kontrol
- Kalite Güvence Komisyonu ve Faaliyetleri
- Paydaş İlişkileri
- Formlar ve Dilekçeler
- Yükseköğretimde Uzaktan Eğitim ve Kalite Güvencesi Sistemi
- ISO 27001 Kalite Sertifikamız
- ISO 9001 Kalite Sertifikamız
- PUKÖ Döngüleri ve Süreç Takvimleri
Ağ ve Sistem Yönetimi Birimi
Ağ Yönetim Hizmetleri
- Üniversitemiz network alt yapısının sağlıklı bir biçimde işleyişinin sağlanması,
- Üniversite İnternet servis sağlayıcısı Ulakbim ile yapılması gereken işlerin yürütülmesi,
- Firewall sistemlerinin yönetilmesi gerekli politikaların belirlenmesi,
- IP adreslerinin organizasyonunun yapılması,
- Üniversite Akademik ve İdari birimlerinin network alt yapısı ile ilgili taleplerini mevcut iş planları doğrultusunda yerine getirmek, çözüm üretilmesi konularında danışmanlık ve destek hizmeti vermek,
- Üniversite kampüsleri ve binaları içerisindeki internet/network ağ yapılarının tasarlanması ve kablolama hizmetleri,
- Üniversitemizdeki tüm birimler network alt yapıları konularında bilgi desteği ve teknik destek sağlamak,
- Yeni kurulan/inşa edilen kampüs/bina vb. için kurulacak network alt yapıları konusunda diğer teknik birimlerle koordinasyonun sağlanması, hazırlanacak teknik şartnamelere destek verilmesi ve doğru alt yapının kurulmasının sağlanması,
- Üniversitemizdeki kablolu ve kablosuz network cihazlarının montajı ve arızalarının giderilmesi,
- Daire Başkanlığı bünyesindeki sistem odalarının network ve elektrik altyapısının bakım ve onarımının gerçekleştirilmesi,
- Üniversitemiz bünyesindeki fiber sonlandırma işlemlerinin gerçekleştirilmesi ve sorunsuz veri akışının sağlanması,
- Network sistem ve alt yapıları kapsamındaki diğer hizmetler.
Sistem Yönetim Hizmetleri
- Üniversitemiz Bilgi İşlem Daire Başkanlığı sistem odası bünyesindeki tüm sunucuların yönetilmesi ve işletilmesi,
- Daire Başkanlığı tarafından kurulan sunucu yazılımlarının, sunucular tarafından verilen hizmetlerin ve diğer internet servislerinin yönetilmesi,
- Sunucu yedeklerinin alınması ve depolanması,
- Sunucuların ve barındırdıkları yazılımların bakımının yapılması,
- Elektronik posta hesaplarının yönetilmesi ve sorunların çözülmesi,
- Proxy servisinin işletilmesi ve kullanıcılara destek verilmesi,
- Web tabanlı sunucuların hesap işlemlerinin yönetilmesi,
- FTP ve veritabanı hizmeti verilmesi,
- Mevcut alt yapının sorunsuz çalışacak şekilde düzenlenmesi ve kesintisiz hizmet verilmesinin sağlanması