Hızlı Menü
- Kurumsal Bilgiler
- Kalite Güvence Politikası
- Stratejik Eylem Planı
- İç Kontrol
- Kalite Güvence Komisyonu ve Faaliyetleri
- Paydaş İlişkileri
- Formlar ve Dilekçeler
- Yükseköğretimde Uzaktan Eğitim ve Kalite Güvencesi Sistemi
- ISO 27001 Kalite Sertifikamız
- ISO 9001 Kalite Sertifikamız
- PUKÖ Döngüleri ve Süreç Takvimleri
Bilgisayar Teknik Destek Hizmetler Birimi
Teknik Servis Hizmeti için Rezervasyon alabilmek için tıklayınız
- Üniversite demirbaşlarına kayıtlı bilişim ürünlerinin arıza tespiti, bakım ve onarımlarının yapılması,
- Yazılımsal problemlerin (İşletim sisteminin yeniden kurulumu, virüs ve zararlı yazılım temizliği vb.) giderilmesi,
- Üniversitemiz personeline bilişim ürünleri ile ilgili iş akışını olumsuz etkileyen problemlerin çözümü için uzaktan veya gerektiğinde yerinde destek verilmesi,
- Üniversitemiz bünyesinde kurulacak öğrenci bilgisayar laboratuvarlarına teknik kurulum desteği verilmesi,
- Üniversitemiz mevcut öğrenci bilgisayar laboratuvarlarına ve dersliklerdeki bilgisayarlara teknik destek verilmesi,
- Üniversitemiz demirbaşlarına kayıtlı bilgisayar ve diğer bilişim ürünlerinin demirbaş düşüm işlemleri için değerlendirilmesi ve rapor hazırlanması,
- Daire Başkanlığı kontrolündeki bilgisayar laboratuvarlarının işletilmesi.